Pikalt pole jälle kirjutanud. Üks kuni mitu inimest on aga huvi tundnud, seega tuleks midagi valmis visata. Umbes kuu aega peaks seda puuvilla värki jätkuma siin Morees, mingisugune lõpukuupäev nagu 17.august on ginnerite poolt välja hõigatud kunagi. Ei tea mis kohvipaksu pealt see välja kalkuleeriti, eks saame näha kas keeratakse siis sellel kuupäeval seina peal rubilnik kinni ning öeldakse nagu Paju Väints töpa tunni lõpus et "nüüd kõik see mees koristama". Elu on läinud stabiilses rütmis, 2 päeva moonbuggy peal, 2 päeva trashi traktori peal, 2 päeva loaderi peal ja siis 2 päeva töölt vaba, et niisama rudimenteerida ja puhata. Mingi viimase päeva needus on kimbutama hakanud. Ühe nädala viimasel päeval, 3h enne vabaduse algust, umbes kell 4 hommikul lõhkes gin´is mingi põhipressi hüdrovolla. Kui ikka mingi tonn ISO68 hüdraulilist vedelikku maas on, on kõige paremaks lahenduseks tublide koristajate poolt õue teisaldatud puuvilla prügi tagasi tuppa vedamine. See imab betoonil lainetava õli paremini sisse kui spetsiaalselt selle jaoks mõeldud koristusmatid. Mingil hetkel tundus, et kõik on nagu mingi oma kutsumuse, spetsiifilise ülesande leidnud, kes loopis õues prügikonteineritesse sodi labidaga, kes vedas seda sisse, kes laotas seda maha, kes poleeris kaltsuga hüdropumpasid ja nende kontrollpulte. Lõpuks leidsin ka hea töö, mehitasin 200L prügikonteineri ning käisin siis võimalikult rahulikus tempos õliseid kaltsusid elektrilise liftiga varustatud hoovikonteinerisse kallutamas.
Ühel kuuendal päeval, hakkas JCB loaderil rekkat laadides üks hüdro töösilinder lekkima. Tuli kasutusele võtta üks vanadest Kawasaki loaderitest. Ega see ka vahetuse lõpuni vastu ei pidanud, suurest rõõmust, et teda ka vahel kasutatakse, pudistas see Kawa endal kütusefiltri umbe ning alles jäi viimane variant, veelgi vanem Kawasaki loader. See õnneks pidas mingi ime läbi ainukese lipulaevana täpselt nii mitu vahetust vastu kui vaja.
Viimase kuuenda päeva lõpuks hakkas JCB töösilinder eest jälle vaikselt tilkuma, ei mina ega ka teine loader Mario ei näidanud üles erilist entusiasmi, kolida ümber vanema generatsiooni masinatesse. Sai kuidagi ettevaatlikumalt hommikuni välja venitatud ja päevasele vahetusele öeldud, et vaadake ise kuidagi hakkama saate. Tegelikult eks see kirves oligi õhus rippunud, et nii päevane kui öine vahetus sõitsid tükk aega ringi teadmisega, et kui uuesti lekkima hakkab, pange nurka ära.
Üldiselt õnneks neid päevi on ikkagi rohkem, kus lähed kell 7 õhtul kohale, kõik töötab. Tõmbad kell 7 hommikul nokka, endiselt kõik töötab.
Ühtedel vabadel päevadel lahmas täiega vihma sadada, mõtlesin et mis ma ikka toas passin. Lähen parem vaatan kuidas vesi Copetoni tammi taha vuliseb ning mis Inverelli linnas toimub. Inverelli linnas oli automuuseum, kus jätkus nillimist ikka tundideks.
Paar pilti
Vihmasajust ja tagajärgedest valmis üks dramaatiline videoklipp ka.
Vihmane videoklipp
Samal päeval jäi kõrv peale, et Moree lennuväljal harjutab Royal Australian AirForce peagi C-17 GlobemasterIII´ga touch & go´d. Kuna mul on lennundusvaldkonnas mõningaid tutvusi, tajusin kohe et mingi Cessna käkiga tegemist ei ole ning sai ka kalendrisse kohe sündmus fikseeritud. Üllatavalt palju inimesi, oli vastaval päeval vastava eesmärgiga lennujaama aia taha kogunenud. Sellest ka siinkohal väike dokk-kaader.
Lennumasin
Seekord pean kahjuks tõesti piinlikult kiiresti otsad kokku tõmbama, tunni aja pärast peaksin juba moonbuggy kangide taha istuma. Elame näeme, mis üllatusi selle nädala kuuendal päeval varuks on.
See vihmasaju videoklipp on peaaegu sama dramaatiline kui Önne 13 (y)😭
VastaKustuta